woensdag 30 oktober 2013

Babyboekje en kaartjes met Eline

Hallo Allemaal,

Ja nog een keer een post met papier van Eline: Hello Sweet Baby. Het blijft gewoon errug gaaf papier. De projectjes van deze post maakte ik al een poos terug maar ook deze week lag dit papier hier weer op mijn scraptafel.
Ik maakte een babyboekje voor ons kleintje wat we deze maand verwachten. De buitenkant is stof Aina van Ikea. Binnenin een wat vakjes, plek voor de zwangerschapstest en voor een boekje waar ik bijzonderheden van de zwangerschap in bijhoud. Leuk voor later maar ook nu al makkelijk omdat je toch niet alles helemaal goed vasthoud.
Met de papiertjes die over waren maakte ik nog wat kaartjes.




De gebruikte materialen:
-Corrugated cardbord
-Eline tekst baby, LR 0192 leaves, Eline kinderwagen, Eline tag and buttons, Scandinavian hearts, Candy heart GB
-flourishes Noor 1,2,3,4,5
-kesi art tags
-Sizzix primitive stars/ Interlocking

Dit was het weer voor nu, tot een volgende post!
Groeten van Femminde

3 opmerkingen: