dinsdag 24 september 2013

3 freestyle cadeauenveloppen

Hallo Allemaal,

Deze maand zijn er weer veel verjaardagen in de familie dus ik ben aan het freubelen geslagen om weer een aantal cadeauenveloppen te maken. De basis van elk is een stuk dozenkarton die ik op de randjes bewerkte met een beetje gesso en de nieuwe envelopmal van Marianne die net uit is. En dan maar lekker aan de gang met stansen en stempels. Het uiltje komt van een reclamekaart die ik te leuk vond om zo weg te gooien. En op allemaal zit een stukje lichtgewicht klei waar ik met een pritt dop een rondje uithaalden en daar een stempel indrukte. Zo´n leuk effect!


 
Gebruikte materialen-
-Tim Holtz ster (dit is nog de oude, binnenkort komt de nieuwe uit)
-Tim Holtz Mini flourish
-washi/ jute/vilt/ lichtgewicht klei alleen in de winkel
 
Dit was het voor nu, tot een volgende post!!
Groeten van Femminde
 

1 opmerking:

  1. Dit zijn zeker leuke cadeauenveloppen. Heel creatief gedaan.
    Mijn voorkeur gaat naar de eerste enveloppe. Schattig met het uiltje.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen