zaterdag 29 juni 2013

Prima marketing & Rosadotje

Hallo Allemaal,
Vandaag een post met het papier van Prima Marketing wat ik combineerde met Rosadotje Old Cotton papier. Af en toe vind ik het erg leuk om papier van verschillende merken te combineren. Met dit keer als resultaat een kaartje en twee cadeauenveloppen. De onderste ga ik nog vullen met snoepgoed (iets van zure hartjes of zo, dat past denk ik wel goed qua kleur). Op de achterkant een klein envelopje om geld in te doen.



De lijst van materialen die ik heb gebruikt:
-MD branch & flower 1, Ivy, zweedse hart, Candy hearts GB
-Joy clear stamp tekst NL
-Leane 2 Multi flower die
-Sizzix 658692 flower & leaf, lace &circles, stamp & die cut butterflies
-Garenkaart Pion design Alma's sewing room
-washi/ twine/ vilt/ shrinky
sorry de vintage kanten bloemen komen uit mijn eigen voorraad

Tot een volgende post!!
Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. heel mooi! dit papier, deze kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer mooi geworden Femminde. Ik gebruik ook graag RoSa Dotje papier.Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen