donderdag 2 mei 2013

Kaartjes met ILS (I lowe scrap)

Hallo Allemaal,
Daar ben ik weer. Deze keer met een variatie aan kaartjes met het papier van ILS (I lowe scrap). Het is de eerste keer dat ik werkte met dit merk,  het is zulk gaaf stevig papier! Ik maakte er hele verschillende kaartjes mee en mixte de beide nieuwe lijnen door elkaar (Why not en Divine this line). De randstanzen die ik dit keer heb gebruikt zijn nieuw van Sizzix en ze zitten allebei op dezelfde strip, deze heet: Lace & circles.




Dit was het weer voor nu, tot een volgende post!!
Groeten van Femminde

Gebruikte materialen die hierboven niet zijn genoemd:
-ILS (I lowe scrap, dit papier is nu al in de Aanbieding!!) Why not en Divine this line
-Joy flourishes bloemen 4 en 5, Joy flourishes bloem (open gewerkte)
-Kesi art tags
-COL 1304 flower and leaf (papier wat ik voor deze bloem heb gebruikt is van 4 heures 37)
-Maya road kraft journaling tag
-Color conspiracy overlay
-stempels: Beachhouse, Let is snow (voor het uiltje)
-washi/ vilt / stempellinnen van joy (stansde ik de kleine labeltjes uit) / embossingpoeder/ kurk/ bolletjeslint

Geen opmerkingen:

Een reactie posten