vrijdag 1 maart 2013

Nieuw: Pion Alma's sewing room!

Dit keer een post met het nieuwe papier van Pion: Alma's sewing room. Supergaaf papier!! En ook de vellen die er bijzitten met dingen die je uit kan knippen zijn erg leuk. Het kleine envelopje op de 3e foto onder het schaartje van Shrinky dinky is er ook één van. Erin zit nog weer een superklein labeltje ook uit het vel.
Voor de onderste twee foto's  stanste ik vogeltjes uit met de collection Bird stans van Marianne. Ze zitten ook op takjes van vilt. Zo lief!!



Ik hoop dat jullie er weer wat inspiratie uit kunnen halen, hier onder een lijst van de gebruikte materialen:
-Branch and flower 2
-Leane 2 multi flower die
-Kesi art tags
-TH mini sewing room set, weathered clock, cayed bird
-shrinky dinky, kant, vilt, parel, kurk, parellint, wasknijpertje,  (laatste 4 alleen in de winkel zelf )
-stempel EWH teatime

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Super mooie creaties! Zo te zien is het echt heel mooi papier. ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde, Via jou nieuwe blog, ben ik op deze blog gaan kijken en keek mijn ogen uit! Wat maken jullie mooie dingen, je mag dan wel net een eigen blog hebben, bij Love scrapping & More keek ik echt m'n ogen uit! PRACHTIG!
    creatieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauties weer, Femminde!! Die vogeltjes zijn echt te schattig!!

    En wat lees ik nou? Heb je een eigen blog??? Ik ga snel op zoek!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen