zaterdag 2 februari 2013

Schattige uiltjes

 Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartenserie met de nieuwe stempel en stansset van Sizzix: Autums owls.
Ik heb ook een aantal onderdelen op andere vellen gestempeld, uitgeknipt en toen met foamtape opgeplakt (paper pierce techniek). Ik vind dat dit wel een leuk effect geeft. Dit heb ik ook gedaan met de Joy tekststempel op het onderste kaartje.
Het papier dat ik heb gebruikt is van de nieuwe lijn van 4 heures 37:  Impasse des chenes  heerlijke vrolijke kleuren gewoon.





 
 
Dit was het weer voor nu, tot een volgende keer! Groeten van Femminde
 
Materialen die ik gebruikt heb en boven niet genoemd:
-Kesi art tags en feuillages
-Sizzix interlocking
-Joy; flourishes bloemen, flourishes tak, labels en tags nr 4
-Nellie border 2

3 opmerkingen:

  1. Superleuke vrolijke kaartjes. Die houd ik in mijn achterhoofd .. top!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaarten.Ben gek op uiltjes.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes zijn het geworden, Femminde!! Heerlijke kleurtjes ook!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen