dinsdag 22 januari 2013

Nieuwe stansen van Joy! crafts

 Hallo allemaal,

Eindelijk eens weer een berichtje van mij. Deze keer ben ik bezig geweest met de nieuwe stansen van Joy en het papier van Les Editions Infocrea. 'k Ben helemaal weg van dat papier, het combineert zo makkelijk. Ik maakte een babyboekje een babykaartje en een label voor een gepimpt shirtje. Wel heel leuk die
label&tags 4 mal. Want ik maakte er een schudkaartje van door er foamtape onder te plakken. Erin deed ik hartjes van de Craftables Scandinavian Hearts. (Zie onderste foto).



Dit was het weer voor vandaag. (onderaan de post nog de linkjes van de boven niet genoemde materialen)

Groeten van Femminde

-Joy stansen (flourishes tak, flourishes takje met bladeren, flourishes bloemen, labels en tags 4)
-Joy clear stamp tekst NL 1
-Kesi art  Fait main en Napperon
-Sizzix  interlocking
-Marianne Design, Craftables Scandinavian Hearts

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke mooie lieve creaties heb je gemaakt. Super!, Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk weer, leuke, vrolijke kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi zeg. De kleuren vind ik ook prachtig. Het klopt helemaal bij elkaar!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen