woensdag 30 januari 2013

I Lowe Scrap

Eén van de nieuwe merken bij Love Scrapping and More komt uit Polen en heet I Lowe Scrap, oftewel ILS. Ik mocht aan de slag met een aantal vellen van de lijn Summer Dreamer. Nou, dat is nog eens papier waar je blij van wordt! Mooie, zachte kleuren en een fantastisch dikke en stevige kwaliteit papier! Een feestje om mee te werken!

Linksboven in de collage zie je de volledige layout, op de andere foto's kun je wat details zien.
Ik ben begonnen met het borduren van een aantal lijnen van het dessinpapier 01-02. Toevallig had ik nog wat borduurgaren in bijpassende kleur maar je zou natuurlijk ook een andere kleur kunnen nemen. Ook heb ik 2 lijnen bewerkt met de Perlen Pen en met Stickles. Diezelfde Stickles heb ik met de vinger uitgestreken op het papier voor een glanzend effect (zie foto linksonder). Een doilie heb ik gekleurd met spray inkt (o.a Perfect Pearls Mists), doorgeknipt en die onder de gematte zwart-wit foto's geplakt. Het kaartje met Think Happy Be Happy komt uit het vel 05-06 en de rand onder de foto's heb ik uit vel 03-04 geknipt. Tenslotte nog een stukje touw en wat washi-tape en klaar is mijn ILS layout!
(De foto die ik gebruikt heb is van Roosmarijn, mijn mooie nichtje ;-))


Gebruikt:
ILS Summer Dreamer 01-02, 03-04 en 05-06
Stickles
Touw

XXXJenneke

2 opmerkingen:

  1. Prachtige layout en mooi papier! Ik volg ILS al een tijdje, super dat jullie het nu in het assortiment hebben!

    BeantwoordenVerwijderen