vrijdag 10 augustus 2012

Transparant

Vandaag mag ik jullie kaartjes laten zien die ik heb gemaakt met een transparant vel van het merk
color conspiracy. Ik had hier nog nooit mee gewerkt maar ik vond het erg leuk om te doen. Je krijgt dan een heel ander effect. Het zwarte vel met de witte stippen is van 4 heures 37. Verder gebruikte ik voor 3 kaartjes een steenrode kleur cardstock en voor de laatste een lichte groene kleur.
 Voor dit kaartje ook de stans file tabs, labels en tickets en mini flourish. Stempel van Elines words NL.
 Het wolkje is van 4 heurs 37 en kant en klaar, ronde stempel van infocrea vintage photo en de letterstans is typeset van Tim Holtz.
 De nieuwe letters van Word Play die ik verfde met crackle paint.
Het stofje is canvas (alleen in de winkel), vilt wat ik stansde met mini florals en mini hearts.

Dit was het weer voor deze keer. 'k Ben nu bezig met nieuwe kaartjes waarbij ik de nieuwe stanzen gebruikt van Kesi Art. Die stanzen zijn zooo gaaf!! Maar dat volgende week....

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. wauw, wat een mooie kaartjes komen er weer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurcombinatie en een aparte canvas bloem!
    Ben zeer benieuwd naar de kaartjes met Kesi Art (stanzen zien er leuk uit).

    BeantwoordenVerwijderen