woensdag 15 augustus 2012

Infocrea Hortensia en Kesi Art

Zoals beloofd vandaag een post met de nieuwe stansen van Kesi Art. Dit merk wordt sinds kort verkocht bij Love Scrapping. Ik gebruikte veel wit cardstock en papier van Les Editions Infocrea in de kleur Hortensia (bobos en cocos). Op bijna elk kaartje zit ook een nieuwe stans van Sizzix: Interlocking. Een heel veelzijdige stans die je op meerdere manieren kan gebruiken.
                              
Op deze kaartjes werkte ik met de stans Geometriques (hexagon), Fait Main (grote tag) en Tags   (kleine labeltjes). Geembost randje op het rechterkaartje maakte ik met de pattern&stiches embossingfolder.  Stempels van oa Elines Words NL. (framestans op het rechter kaartje komt niet uit de winkel).
Vlaggetjes weer van Geometriques (ik naaide ze aan elkaar met de naaimachine en knipte de draden aan de uiteinden niet af, Tags (kleine labeltjes), Tekst baby op de vlaggetjes (typeset), het randje wat er op het linker kaartje onderuit komt is een stuk van de interlocking stans. Sokje is van Eline.
Op deze kaartjes Nuages (wolken) op het rechter kaartje heb ik deze geembost, kraft kaartje, de vlinderpons komt niet uit de winkel. Pareltjes zijn van Rayer (alleen in de winkel verkrijgbaar)
Ik stansde de hexagons uit met Geometrics, en heb dat zo netjes proberen te doen dat er een ander kleurtje precies in paste. De kraftstans is weer de interlocking, geembost randje met Pattern&Stiches, sentiment van Elines word NL en ook mijn favoriete  airmail stempel van Elines huis uit het najaar van 2010 is na lange tijd eindelijk weer verkrijgbaar!

Dit was het weer voor nu, ik hoor graag jullie reacties.
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie stans van Geometriques (hexagon) Ik heb hem gelijk besteld, ben er nu al heel blij mee! Wat een mooie kaartjes heb je hier gemaakt!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten en wat een prachtige kleurcombinatie!
    Wat kan je toch veel doen met stanzen..... ben me nog steeds aan 't bedenken of ik danwel/danniet een bigshot zal aanschaffen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie kaarten en wat veel!! Supermooi. Ik ga eens kijken bij de stansen van Kesi Art. Heb er nog nooit van gehoord!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer Femminde en ook mooi in het wit, lekker rustig en heel mooi gemaakt. Leuke stanzen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze weer mooi geworden, Femminde! Hele mooie kleurencombi ook! En zo mooi gefotografeerd met die hortensia ernaast.
    Klasse!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie stansen leuke ideeen en je kaartjes zijn ook erg mooi geworden gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen