maandag 2 juli 2012

Spread met Color Conspiracy


Voor bovenstaande spread heb ik gewerkt met het geweldig leuke papier van Color Conspiracy. Drie vellen komen uit de lijn Everyday. De twee andere vellen uit de lijn Iceland en Spring-a-licious. Je ziet dat de lijnen onderling dus ook goed samen te gebruiken zijn. Voor de achtergrond heb ik wit cardstock gebruikt en met een huishoudsponsje wat rode en gele verf van een schoteltje gedept en daarmee de hoeken bewerkt. Daarna heb ik er met groene glimmermist overheen gespoten waardoor je een wat speelser effect krijgt.
Hieronder heb ik nog twee foto's van de layouts apart genomen, dan zie je details iets beter.


Gebruikte materialen zijn:
De embellishments komen uit eigen voorraad

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer. Liefs, Wendy.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitwerking Wendy! Foto's passen zo mooi in het geheel'
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een heerlijke vrolijke spread en wat een leuk papier. Ik ben helemaal niet van groen, maar dit is zo mooi, dat wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk geheel!! En doordat het zoveel leuke kleurtjes zijn kan je het altijd bij passend maken. Leuk ook dat je denk ik hapjes hebt genomen met de rondpons uit het papier. En de glimmermist maakt het gewoon af.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en ik heb inderdaad zo'n pons gebruikt om die hapjes uit de rand papier te ponsen.

      Verwijderen