vrijdag 13 april 2012

Auto tag met Tim Holtz spulletjes


Een tag gemaakt met de leuke spulletjes van Guida.




Ik heb de tag uitgestansd en daarna geembosd met deze embossing mal.
Daarna licht geinkt met distress inkt (walnut stain) De randjes heb ik wat dikker aangezet.
De auto is gemaakt door een stempelafduk te maken op een clear vel.
De clock heb ik uitgestansd in chipboard en doormidden geknipt.
Tag heb ik weer afgewerkt met een stukje tule en het mooie jute touw. De bloem id gemaakt met tissue paper (ook van Tim Holtz)
Hoe ik dat heb gedaan zie je in zijn laatste boek!
Dat boek kun je trouwens winnen bij de wedstrijd op het forum :-)

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje.

10 opmerkingen:

  1. Wat een pracht label is dit. Leuke bloem ook.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden Esther,wat is die embossing mal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie tag, leuk spul dat tissue paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden zeg.
    Toevallig heb ik gisteren de embosmal ontvangen en ben het nu aan eht verwerken op een LO.
    Maar ik vind het in combinatie met een tag ook super gaaf zeg.
    En je bloem.....echt mooooooi.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend geworden, mijn wensen lijstje met Timmie spullen wordt steeds langer en mijn bankrekening op deze manier steeds leger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en weten jullie wat nu zo leuk is, Guida heeft het tissue papier vandaag ook per meter in de webwinkel gelegd, voor de wat minder gevulde beurs of gewoon om eens te proberen. Ik heb natuurlijk gelijk een zakje meegenomen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie leuke reacties.
    En Tamara, dat ken ik hoor dat het lijstje steeds langer wordt. Hij heeft ook zulke leuke spulletjes.
    En Alida, ik ga gelijk even kijken in de webwinkel. Heb al leuke spulletjes gezien...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Esther, die stempel is ook erg gaaf. Leuk dat je hem op transparant hebt gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tag weer, Esther! Mooi, die ton-sur-ton kleuren.

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk geworden zo!! Mooie bloem en grappig om die klok zo half te gebruiken.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen