zondag 26 februari 2012

Eline's romantic nursery










Vandaag kan ik jullie een setje kaarten laten zien met het gloednieuwe papier: Eline's romantic nursery.

Heel andere kleuren dan ik normaal gesproken gebruik maar ik vind ze wel erg mooi. In principe is het een baby lijn maar het is ook prima voor andere doeleinden te gebruiken. De onderste kaart mist nog een sentiment rechtsonderin, maar daar wacht ik nog even mee. Het is wel makkelijk dat ik er alles nog van kan maken.


Stempels van Eline Winterhuis en Eline Baby. De bloemen zijn kant en klare witte uit Guida's winkel en stanzen van Tim Holtz (mini tattered flowers, snijden super door dozenkarton en vilt!) . Het klimop-takje is van Marianne design en heet Ivy. Verder gebruikte ik nog de nieuwe stans Eline's tekst baby voor het woord baby en het schattige speldje, twine en houten knopen.


De randstanzen komen uit mijn eigen verzameling.
Iedereen weer een fijne week toegewenst!!


Groeten van Femminde

1 opmerking: