zaterdag 25 februari 2012

Childhood memories



En weer mocht ik met het prachtige Pion Design papier werken en heb ik met oude foto's van mijn moeder als klein meisje dit mini album gemaakt. Voor dit album heb ik de lijn Studio of Memories gebruikt.







Ik vind die oude foto's zo leuk om mee te werken en....ik heb er nog meer dussss...die zullen jullie hier vast ook nog wel tegenkomen haha...

Gebruikte materialen:
- Chipboard (als basis)verkrijgbaar in de winkel
- Tacky glue
- Borders PD1510
- Photo Frame PD1901
- Rose & Ocean of roses PD1904
- Small leaves & Pink ornament PD1906
- Kant verkrijgbaar in de winkel
- Roosjes van Marianne Design
- Satijnlint uit eigen collectie

Liefs, Wendy.

5 opmerkingen:

  1. Schitterend mini album heb je gemaakt, schitterend papier, ook een heel leuk weggeef idee,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Wat is het mooi geworden! En het papier kleurt echt heel mooi bij die oude foto's. Ook leuk om zo ergens als home deco neer te zetten.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is wel een héél mooi boekje geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend mooi boekje.....mooie kleuren en prachtig bij de foto's !!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Wendy, van mij mogen er nog veel mooie dingen met zulke oude foto's en mooi papier komen.
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen