dinsdag 24 januari 2012

Spanje 1962



Deze layout met het prachtige design papier van Pion Design heb ik al een paar maanden geleden gemaakt en degenen die weleens in de winkel van Love Scrapping & More komen, hebben hem daar vast al eens gezien maar goed...Het werd tijd hem ook eens op dit blog te zetten. De foto is genomen in Spanje in 1962 en daarop is mijn moeder te zien. Ik vind het scrappen met oude foto's toch ook wel erg leuk en het papier van Pion Design past er perfect bij. Hieronder zijn nog wat detailfoto's te zien.







PS hebben jullie op de site al de nieuwe lijn van Pion Design gezien? Kijk hier maar eens.

Dat was het weer even voor nu. Bedankt voor het langskomen enne...wie weet zien we elkaar gauw eens in het nieuwe pand van Love Scrapping & More.

Liefs, Wendy.

3 opmerkingen:

  1. Fijn weer eens wat van je te zien!! Het was zo lang stil dat ik me een beetje zorgen begon te maken.
    Wat mooi zo'n zwart wit foto bij dit paarse papier. Leuke vlindertjes en supergave bookplate!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,

    wat een mooie LO en wat leuk zo'n echte oude foto.
    Bijna 50 jaar oud! Super.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen