dinsdag 1 november 2011

Mijn eerste berichtje



Dit is de eerste keer dat ik wat op het blog van Love Scrapping mag laten zien. Ik ben Femminde, 37 jaar en ben sinds 2006 verslaafd aan het scrapvirus.

Vanaf augustus van dit jaar zit ik bij het DT van Love Scrapping. Vanaf vandaag zal ik jullie regelmatig wat dingen laten zien.

Als eerste een gepimpt memoblokje met het gave papier van Pion design.
Binnenkort met dit mooie papier een 3-tal workshops in de winkel. Houd de workshopagenda in de webwinkel in de gaten !

Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,

    wat en schat van een memoboekje heb je gemaakt!
    Heel fijntjes door die mooie details.
    Succes met je creaties en ik kom ze wel tegen!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte welkom in het DT Femminde en wat heb je een leuk memoblokje gemaakt. Ben benieuwd naar de workshops die er komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is beautiful. Wonderfully create!
    I admire your work and I'm impressed.
    You have great talent.

    I cordially greet-Peninia *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt!!! Mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig memoblokje, geeft me inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai, welkom in het DT team! Wat heb je een onwijs gaaf memoblokje gemaakt! echt hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sussie,

    super wat je op de site hebt gezet. Fijn dat je op deze manier met je talent bezig bent.

    groet'n je sus

    BeantwoordenVerwijderen