vrijdag 9 september 2011

De winnares van het "Eline's Winter Huis Pakket" is bekend . . . ! !

Er kwam het één en ander tussen vanavond, maarrrrrrrr, we hebben een "winnend ordernummer" !


Ik heb van iedereen die mee wilde doen met de "Eline's Winter Huis Actie" het ordernummer van de bestelling op een briefje genoteerd, i.p.v. de namen.
Ook al kon ik natuurlijk niet lezen wat er op de briefjes/propjes geschreven stond, maar het leek me een goed idee om het zo te doen en ik vond het "spannender", omdat ik dan niet gelijk wist welke persoon er bij het nummer hoorde . . .   ;-)

Het winnende nummer is:    2856  
En dat is het ordernummer van:  Klaske

Klaske, gefeliciteerd !
Ik zal je een mailtje sturen en het pakket wordt morgen verzonden . . .

Ik vond het erg leuk om het pakket samen te stellen en weg te geven. Er zullen dus vast wel vaker van dit soort acties volgen. Medio november bestaat mijn webwinkel 2 jaar en we zijn al aan het brainstormen wat we dan voor leuks gaan doen . . . !

Liefs,
Guida

5 opmerkingen:

  1. Oh echt waar????
    Super, zit helemaal te stralen! Echt mega bedankt. Ga er hele leuke dingen mee maken.
    Nogmaals bedankt.
    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw, wat gaaf voor je Klaske, van harte gefeliciteerd en veel plezier met al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klaske, van harte met je pakket en veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal jij blij zijn Klaske !
    Van harte gefeliciteerd !
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Klaske

    Gefeliciteerd met je prijs!
    Ben benieuwd wat je ermee gaat maken!
    Gr.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen