donderdag 8 september 2011

Beautiful



Ik was pas bij Guida in de buurt en kon natuurlijk niet nalaten dan meteen even bij haar aan te wippen haha...En wat wil het toeval nou? Ze had net de order van The Scrap Cake binnen!!! Jippie! Ik mocht er gelukkig meteen wat van meenemen en ik heb er meteen een layout mee kunnen maken. Ik heb The Bright Side of Life gebruikt, samen met het mooie Flower ribbon, één van de nieuwe creatables (ben er helemaal weg van, het is zo leuk om als doily te gebruiken), wat groen kant, een perlen pen (lichtblauw), chipboard en metalen foto hoekjes en dit kom allemaal bij Love Scrapping & More vandaan. De Cheery Lynn stans, wat witte doily's, de bloemen, de brads en een bedeltje komen uit mijn eigen voorraad.









Liefs, Wendy.

3 opmerkingen:

  1. Wow da's boffen Wendy die foto is ook prachtig!
    Dat mooi ruit papier vind ik super mooi, schitterende lay out!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit papier moooooi! Heel erg gaaf. De LO is super zeg! Leuke foto ook trouwens. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,

    Wat een gave LO..
    Ik vind het ook een erg leuke lijn!!
    Hoop je binnenkort te zien bij guida..
    Groetjes,
    Josefine

    BeantwoordenVerwijderen