woensdag 31 augustus 2011

van Agnes en Femminde...

Dit bericht stond nog in mijn "concepten", toen mijn laptop gisteren opeens "vastzat" en nergens meer op wensde te reageren. Michèl gaf hem ook nog eens groot gelijk, dat ie dienst weigerde, omdat ik ruim 30 tabbladen had openstaan met leuke sites die ik wilde onthouden en heeeeeel veeeeeel mailtjes stonden er open die nog beantwoord moesten worden    =(
"Tsja.." zei Michèl; "Dat vindt je laptop niet prettig, dat je nooit eens iets afsluit". Pffff.....  Maar goed leve Blogger, er was een concept opgeslagen..

Ik wilde nog een paar dingetjes laten zien :

Ik had Femminde 2 weken vóór de "Pompdagen" hier in Heino een lap stof van de vorige Eline's Huis Collectie meegegeven. En met de Pompdagen had ik dus heeeeeeeeele mooie voorbeeldjes teruggekregen voor in de winkel.. Ze liggen, hangen, staan in de winkel en hebben al verscheidene "ohh's en ahh's" opgeleverd, zo leuk die enthousiaste reacties...
Ik heb even een foto gebruikt die ik per mail had gekregen, want ik heb zo gauw geen foto's van de spulletjes apart :


En Agnes heeft mooie labels gemaakt, die in de winkel pronken en die foto's stonden nog steeds op mijn camera. Ondertussen is er al weer meer "bijgekomen", maar daar heb ik nog geen foto's van helaas..



 
Zo, nu ga ik de foto's van de verloting en van de blog candy opslaan op mijn computer en dan volgt zometeen het volgende bericht !

Liefs,
Guida

Geen opmerkingen:

Een reactie posten