donderdag 14 juli 2011

Love Scrapping.....

.... dat is het absoluut met alle mooie spullen die ik van Guida binnen kreeg vlak voor ik op vakantie ging. Het plan was om daar flink te scrappen, maar het was veel te warm. In de avonduurtjes heb ik toch wat dingen gemaakt.

De eerste die ik gemaakt heb, is met papier van Webster's Pages Garden Gala, ik heb wat randen uitgeknipt en over elkaar heen verwerkt, journalingcards , little whimsies , flower ribbon van Marianne design (erg leuk om te gebruiken) en bloemen gebruikt. Normaal gesproken inkt ik eigenlijk alles wel, maar dat heb ik deze keer niet gedaan........






Het volgende wat ik gemaakt heb, is een sigarendoosje.............

Het doosje heb ik bekleed met hele leuk stof van To-Do! Ik heb ook 2 luciferdoosjes bekleed
en alles op elkaar gelijmd. De rand van het doosje is afgewerkt met een randje kant, om de luciferdoosjes zit een kanten rand flower ribbon van Marianne Design , wat kralenlint en vooral veel bloemen!





Het laatste wat ik gemaakt heb, is nog een lay out.

Het papier is van Maja Design , Life By The Sea , een hele leuke lijn!
De randen van het designpapier heb ik geschuurd en geinkt. Ik heb zelf wat labels gemaakt en ook allemaal weer bewerkt met inkt en touw.
Voor de rest wat kant en bloemen, ik wilde het niet te druk maken. En een heel leuk klein flesje!






Het was super om met deze spullen te kunnen werken en ik hoop dat jullie net zo enhousiast zijn! Binnenkort meer leuks!!!

Liefs Ilonka

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka, Wauw!! Wat heb je dit allemaal schitterend gemaakt zeg! Heel erg gaaf. Het doosje met de stof is zo orgineel en de LO met het Maja papier echt geweldig! En wat een mooie LO met het schattige hondje erop zeg! Erg mooi gemaakt allemaal. Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,

    wat een mooie dingen heb je gemaakt! Ik ben helemaal weg van het sigarendoosje. Wat is dat prachtig, zeg! Al die details! Heel fijntjes!

    groeten,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjips, ik dacht dat ik al gereageerd had...niet dus. Sorry, ik vind het echt allemaal erg mooi/leuk. Die laatste layout vind ik ook super, mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errúg mooi en heel erg inspirerend voor de beginner. Práchtig wat ik hier allemaal zie zeg. Hoe maak je die randjes oud/rafelig en wat voor inkt gebruik je?? En doe je dat?? De randjes inkten???

    Groet van Alie

    BeantwoordenVerwijderen