vrijdag 29 juli 2011

Hoera



In het pakket dat Guida van Love Scraping & More mij stuurde zaten ook wat vellen van een Marianne Design paperbloc Nostalgia in groen een paars. Nou zijn dat niet echt mijn favoriete kleuren dus het duurde even voor ik wist waar ik dat voor kon gebruiken. Voor de vakantie kwam ik er niet uit dus ben eerst maar rustig weggegaan en eenmaal weer thuis ben ik rond gaan kijken in mijn hobbykamer en vond daar nog een leuk knipvel van de snoesjes, ook van Marianne Design. En voila! Een idee werd geboren haha.... In ieder geval was het kaartje ineens vrij snel af en hierboven zie je het resultaat. Ik heb ook de perlen pen maar weer eens gebruikt (lijkt bijna mijn "handelsmerk" te worden haha).
Hieronder nog een detailfoto, kun je zien dat ik er wat glitters op gemaakt heb, ziet er net wat leuker uit zo vind je niet?



Liefs, Wendy.

2 opmerkingen:

  1. Het is een hele leuke kaart Wendy,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhooi,,
    Wow,, Deze kaart is erg mooi, lief en creatief,,

    Uhooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen