woensdag 1 juni 2011

Titelloze layout



Ook deze layout was te vinden in de winkel. Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van oa het papier van 3ndypapir, de bloemenstans van Tim Holtz, leuk bladlint, kant en swirlstempels. Alles is afkomstig van Love Scrapping & More dus zie je iets wat (nog) niet op de site staat, kun je Guida altijd even mailen om te vragen of het nog in voorraad is. En wat de layout betreft, ik kon bij deze foto nu echt geen titel bedenken dus heb het maar zo gelaten als hij is. Wie weet, kom ik nog op een leuke tekst om erbij te zetten.
Zo, nu ga ik maar even verder met het opruimen van mijn scrapkamer...het lijkt wel of er (weer!!!) een bom gevallen is, haha....

Liefs, Wendy.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,

    wat een mooi resultaat is dit geworden.
    Heel stijlvol.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik mis de titel helemaal niet, ik hem zo onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook prachtig!
    Wat een schattig koppie!
    Fijn lang weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen